Åh vilken underbar dag!

Idag har vart hur underbar som helst har tagit det relativt lugnt. Vart iväg til Outleten i Edsvalla och fynda massa med Frank Dandy underkläder och en bikini! Hur snyggt som helst. Sedan fick jag mig även ett par nya skor utav mamma och pappa... ännu ett par jesus sandaler til min samling. Har 3 par nu tror jag:) Älskar dem!
Nu ska jag in och duscha av mig lite sanbbt och sedan blir det mys med popcorn framför tvn med familjen.

Imorgon åker jag in till stan tidigt på morgonen börjar ju jobbet imorn och har hitills schema fram till den 15 augusti.. blir gött med extra cash sen när sommaren är slut. Fast jag ska ju lägga undan det mesta av det på mitt sparkonto till "framtiden" så att säga. Det kommer alltså att bli lite dåligt med uppdatering framöver nu men ska försöka slänga in något inlägg ifrån mobilen lite då och då.:)

Ha de gött!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0