slarver....

ännu en gång har jag.. eller kanske någon annan! slarvat bort den där dumma usb-saken till mobilen xd så ännu en gång kan jag inte lägga in alla mina fina bilder som jag tagit nu under de 2 senaste veckorna. Blir så sur. Fast nu ska jag äta lite godis och sedan blir det sängen för mig. Är supertrött efter dessa jobbiga dagar, just därför rundar vi av morgondagen med ett hel dags pass 10-20.. aoutch, den sved när de ändrade min egentliga sovmorgon fram kl 15 xd menmen det blir mer cash i slutändan så jag klagar inte:) men min kropp har sagt ifrån ett x antal gånger.. men det är sak samma. Jag är van nu.
Nej, som sagt. Godisskålen väntar otåligt på mig.

Hörs.


Update: Det var visst Marley and I på tvn, den ska vi se! :D






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0