Sjuk:(

Usch sitter hemma i soffan och mår inte bra.. hatar att vara sjuk, tur att det inte är fint väder åtmonstonde då hade jag varit sur också. Eftersom att om man har feber ska man inte vara ute i solen, eller värme överhuvudtaget. Igår så hände det inte så mycket gick på en kvällspromenad ner mot centrum eftersom att det är forshaga festival nu under några dagar. Men det var inte mycket och se så vi gick hem igen och la oss och kolla tvn, som både jag och mamma somna framför. Missade jag ju om pojken var offer eller mördaren ju på CSI. Ahja, struntsamma det avsnittet kommer väl igen kan jag tänka mig.

Fast nu tänkte jag ta tummen ur arlset när jag ändå sitter hemma och ladda upp bilderna som jag sagt nu ett tag. Ska även försöka göra lite ur den där matteboken som jag lånat på bibloteket.

För jag ska bevisa för han att jag minnsan visst kommer att klara av matte B kursen. Ingen kan komma och säga att det där klarar du inte av, för då blir jag så jäkla sur. Envis som jag är har jag valt att ha Matte B kursen nu i 3:an iaf. Ska han få se att jag inte är så jävla dum som han tror. Får man bara rätt lärare så kommer allt att gå perfekt.
Och visst jag kommer säkert att få kämpa mer än vissa men hallå? som om jag inte redan gjort det då under alla mina skolår?!
 Åh, nu har mamma gjort frukost till mig, vi får höras senare!:)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0