Nu är jag vuxen.. typ!

Igår var det ju min 18-årsdag!:) Den var säkerligen inte sådär lika fylld med festligheter, fyllor och spyor som en del har.. det tackar vi gud för! Utan min var fylld med släkt och vänner. Hade jättetrevligt och jag fick många fina presenter, eller ah många var det kabnske inte men det var de bästa iaf! hade ju ingen aning om vad jag skulle önska mig som var så speciellt så de som ska köpa presenter har ju inte heller vetat så de har väl köpt några saker och hoppats på att jag gillar dem.
Idag är det exakt en månad som jag har kvar på jobbet.. känss gött. Fast lite tråkigt sen när jag ska lämna dem. Fast egentligen är det ju 23 jobbdagar kvar då om man ska räkna bort de dagar då jag är ledig, på tal om ledig.. snart kommer min efterlängtade enda lediga helg!! 31 juli-1augisti är min lediga helg. Den ska jag proppa in så många roliga aktiviteter som jag kan, plusa att jag då såklart ska kunna vila ut! :)

Idag är det visning på huset vid ett så då ska vi alla vara ute så därför tänkte jag nu gå ner och fixa på rummet. Sen åker jag även in till stan idag igen för imorn börjar jobbet. det lite tuffare schemat.. eller ah jag jobbar fem dagar ledig en, jobbar fem dagar ledig en dag + helgen där då! :D

Så får se om det blir något blogg inlägg från mobilen denna gången då:)

ha det gött!!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0