hemfärd!

just nu sitter jag i bilen påväg hemåt:) vilket jag just nu i stunden ångrar, som vanligt. Alltid ska det tjafsas om småsaker, jag kanske har kort stubin men varför då hela tiden gå över gränsen. De vet klart och tydligt vart den går men ändå går vi över, då får de fan också skylla sig själva om jag hugger!
Menmen nu är äntligen det trådlösa internet fungerande!
så nu ska jag försöka att hitta tillbaka till insperationen som jag hade förr.

Nu ska jag försöka få dem att ändra till en skiva istället för den dansbandsskit som de lyssnar på radion just nu!!
Hatar´t!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0