har inte tid...

.. att bli sjuk nu.
Fick åka hem tidigare idag fårn jobbet eftersom att jag kände mig hängig. Tror jag har fått feber:/ hoppas på att jag kan jobba imorn men annars får jag väll se vad som händer, ska ju jobba helgen som vanligt så jag hoppas på att jag mår bättre till imorn:) Just nu sitter jag och bara slappar i soffan. Kollar runt lite på kläder och så. Tänkte gå ner och lägga mig och sova en stund. Får se vad som händer. Kanske att jag lägger in alla bilder som jag lovat er? :) Har ju hittat usb grejen nu... eller ah, mamma gjorde det. Den låg under fåtöljen? där som jag aldrig sitter. Kenpigt. Men har alla ni andra gjort under dagen då?:)

Hörs senare.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0