Godmorgon

Som vanligt när jag har mina lediga dagar så är vädret piss!! Men det är sånt man får leva med, tyvärr.
Idag ska jag in till stan i eftermiddag eftersom att jag och mormor ska åka båtbussen som går Karlstad runt:) fast är lite orolig över det hela eftersom att jag gärna inte vill att det ska börja regna när vi är på sjön.. usch!
Åh just ja! måste ju berätta för er att imorse när jag vaknade hade såklart lillsyrran redan gått upp, men det var egentligen inte så viktigt. Det som jag ville berätta är att jag har fått en fläskläpp!! höger sida av min läpp är asstor och svullen.. vet inte vad som har hänt? visserligen bråkade jag i en utav alla mina drömmar inatt men kom igen? vad är oddsen av att jag lyckades slå till mig själv ge mig själv en fläskläpp utan att vakna? haha ganska låga om jag får säga det själv! Vilken tur att jag inte jobbar idag, var det första jag sa när jag såg det.. xd Men ringde iaf till mamma och berättade det och hon kunde till och med höra att det var svullet eftersom att jag läspar ibland.. pinsamt! Mormor kommer ju tro att jag hamnat i slagsmål med en kund säkert! heh.
Nej nu blev jag plötsligt jättehungrig! så frukost blir, hörs senare.

p.s. ska prova om det går och lägga in en bild på läppen ifrån mobilen. Eftersom att usb-saken still is gone?! :(






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0