en liten överaskning till....

MIG!:)... mamma har fixat trådlöst internet till mig nu!! Och ni alla vet ju vad det betyder?! JA, jag kommer att kunna blogga under den tiden som jag är i stan nu också! Så jäkla gött.. och kul!
Nu ska jag verkligen ta tag i detta med bloggen, var alldeles för länge sedan ni hörde något ifrån mig. Inget är förändrat mer än att jag mer och mer längtar efter lediga, varma, soliga dagar! menmen.. snart är det slut på arbetandet och då kommer jag att vara ledsen för att det dröjer innan jag får träffa hela gänget igen men glad över at få vara ledig! :)  haha
men nu ska jag iaf kolla runt på lite kläder, åh just ja på tal om det! ni ska få se mina fina fynd som jag gjorde idag också! :) LOVE REA!

Hörs sen.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0