Skolan.. men inte deppar jag för det!

Det märks att skolan dragit igång på riktgt nu, proven/inlämningar börjar ploppa upp. Idag var faktidkt en väldigt härlig dag i skolan kan inte påstå att jag överansträngde mig direkt, men det drabbar mig nu hemma. Har lite kvar i Marknadsföring A att göra hemma nu bara för att jag inte kunde finna  ro till att kunna koppla bort de andra vid bordet. Kom hem, pkte in till stan med Mi eftersom att hon har dans sen hem och nu sitter jag här. Ska snart över til en granne för att prata lite om mitt UF och även fråga henne om hon skulle vilja bli vår nya rådgivare i företaget. Just nu går det väldigt segt i företaget, hmmm man kan ju undra varför?!
Jaja orka ta upp den historian här just nu.
Ska ner och plocka lite på rummet, eftersom att min syster sover med mig i sängen så blir det lite mer kläder som ligger på golvet och som även hamnar i soffan:)


Kira,
(samma dag som vi hämtat henne)


Dina ögon är verkligen de vackrastre jag någonsin sett!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0