Nytt år,nya möjligheter,nya problem,nya överraskningar.

Börjar med att skriva sorry för en riktigt dålig uppdatering! kanske att mitt nyårslöfte kanske skulle varit att börja blogga mer? vi får se. Detta jullovet har ju vart helt underbart, jag har bara legat hemma och tagit det lugnt spelat wii som en riktig nörd. Fast har ju även dragit på mig en riktigt jäkla stönig förkylning med, den går inte bort med vanliga bot den. Har varit sjuk i 5 dagar nu?! 5 dagar? jag var t.o.m. med sjuk på nyår... men det hindrarde mig inte från att åka hem till Mikkiz och Izza där det väntade party! Fast inget drickande för mig, jag hade bestämt mig för att inte dricka, så festis var min bästa vän den kvällen:) töntigt? ah kanske det men det var vad jag ville dricka, alkohol är inget jag längtar efter att dricka, inget som jag känner att det är ett begär som jag måste ha. Nej jag tycker det är mycket roligare att dansa och ha kul! alkoholen är rolig de första timmarna sen ställer den bara till problem, spya,däckande, bråk, tårar,medvetslöshet och mycket mer. Hade en mycket trevlig kväll med lite dansande iaf och många skratt blev. Efter nyår har jag legat hemma hos m&m helt däckad i min förkylning framför tvn dygnet runt. Har varit hos m&m nu sen i tisdags:) På onsdagen var jag btw på hockey med Malin, mycket trevligt och många skratt där med, jag verkligen älskar våra klockrena kommentarer åt varandra och åt andra^^ en mykcet kulig kväll. Det var väl det som hänt under mitt lov typ, tog inte upp allt eftersom att vissa saker inte är så intressanta eller som jag orkar ta med här.
Nu ska jag gå och kolla i skåpen efter något sött att äta och kolla på sista avsnittet av olycksfågeln på svt play eftersom jag glömde bort att se det igår^^ vill också även önska alla en...
 God fortsättning på året och hoppas att detta året blir lika kul och intressant som detta!:)
Fast nu blir det lite makaroner och köttfärssås som mormor lagat åt mig, thih. Världens bärsta mormor har jag!:)♥
Hörs senare!
P.S. bilder lägger jag in när jag är hemma i Forshaga igen eftersom klanten är glömt sladden igen?! ska sätta ett senilsnöre på den och ha som ett halsband!:)
Pusssss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0