HOCKEY IGÅR!

Igår blev det hockey för mig och Mikkiz efetrsom att vi fick 2 gratis biljetter!(Y) åkte dit och i första period pausen så går remmen på min nya favoritväska av?! uuuh då var jag inte glad, menmen så fick gå och bära på den hela kvällen.Men desto gladare blev jag när vi vann med 5-2 mot Modo!;D Åkte hem till Mikkiz där pappa hämtade mig. Förresten jäklar vilket kaos för att ta sig ut från parkeringen vid LLA då!rena djungel-lagen ju pch dessutom den där jäkla saaben som vägrade att släppa vår bil emellan? men skicklig förare som vi hade kom vi emellan och en sur saabförare hamnade bakom oss:)eller ah han bytte s.k. fil^^ det gillades starkt. Kom hem, tvättade bort sminket och gick och la mig. Eftersom att jag var så lat igår att jag inte duscha på kvällen var jag tvungen att gå upp kvart över 6 imorse.. det kändes tufft eftersom att jag inte sovit ordentligt inatt, vaknade flera gånger:( Menmen denna helg kommer dels att spenderas i Mikkiz sänd då vi ska ha One Tree Hill- maraton ikväll/inatt/imorgon.:) riktigt härligt + att hon ska hjälpa mig med lite matte(Y) menmen nu blir det att skynda för att fixa sig iordning!(:
Ha en bra dag!
hörs senare,



mikkiz

ja va faan.. matten glömde du ju ;o skulle ju hjälpa dig XD bra där... xD

2010-01-16 | 18:08:58 | http://mikkpikk.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0