Godnatt

Idag har jag spenderat hel dagen med att jobbat med matte eftersom att jag har prov imorgon och gärna vill klara det eftersom att jag i vanliga fall har väldigt svårt med matte brukar jag få prov som bara är för G nivå dels är det jag som begär dem för att jag inte ska bli besviken och arg på mig själv om jag inte klara ett vanligt matteprov, men nu tycker min lärare att jag ska göra ett vanligt prov eftersom att det går så bra på de andra. Men med tanke på vilka höga krav jag har på mig själv hela tiden är jag så nervös att jag ska få ett IG på detta? om jag skulle få det kommer det säkert att kunna sänka mig till botten..
Menmen nu måste jag försöka sova så att jag inte är för trött och ingen ork till att koncentrera mig. 
Ha de bra!
♥ 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0