Done!

Äntligen klar med packningen, mamma har ringt typ 5 gånger idag..
1. Ska du åka med mig hem?
2. Det blir inget kalas för pappa ville samla alla samtidigt så det blir senare, ska du fortfarande med hem?
3. Jag slutar nog snart forhoppningsvis, har du packat klart allt?
4. Jag blir kvar längre på jobbet lite längre än vad jag tänkt, ska du med hem iaf?
5. Pappa och jag ska på hockey ikväll, vill du fortfarande åka med hem?

Jag börjar undra om dom inte vill ha hem mig? xD
ahja sitter vid datorn och tråkar sönder och väntar på att mamma ska ringa och säga att hon slutat.
Funderar på att kolla tv:n istället:) Fast först måste jag bädda ihop sängen så att lilla sjuka mormor slipper göra det.. jag har ju lyckats smittat ner henne nu också:(
nu ringde hon bara för det!:)
Hörs sen!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0