Back to school..

Då var det tillbaka till skolbänken idag igen då, fast tro inte att den började bra.. har ju något som kallas för hälsovecka de 2 dagar som jag går i skola denna vecka då man får välja bland lite olika aktiviteter. Jag valde självklart leklandet, barnasinnet kommer jag aldrig växa ifårn(varken i längden eller i sättet;D) Men vi skulle iaf ha samlats kl 08.00 vid nöjesfabriken, men lilla jag satt på bussen påväg till skolan i tro om att jag skulle gå tipspromenad efetrsom att jag inte hört något annat. Kommer till skolan där Linn satt i klassrummet och hon var den enda? jag trodde först att vi hade gått till skolan 1 dag förtidigt men det som sagt så skulle vi varit vid nöjes kl08.00 så vi skyndade dit och mötte upp Hanna och började leka för fullt! var helt slut när jag kom därifrån, mat i skolan och sen blev det att dra till Score där jag skulle spela bowling. Vi var så många så hälften fick spela biljard först i 1h så då började vi med det och jag säger bara en sak.. det är mycket lättare i wii spelet än vad det var i verkligheten, heh. Sen blev det att bowla och där gick det inte så bra heller.. 1 spärr ficvk jag 1 SPÄRR?! har aldrig varit så dålig? måste varit för att jag fortfarande är förkyld.. skyller på det iaf, hihi:)
En mycket trevlig dag:) nu ska jag hoppa in i duschen medans det finns varmvatten och sedan nörda lite biljard på wii, säkerligen lite baseboll också^^
Ha det bäst!


P.S. Försök aldrig att bevisa att du är bättre än du är, för du lyckas inte med det. Det håller inte i längden och dessutom skämmer du bara ut dig själv!
kom ihåg det.
Love to you all!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0