tröött!

Herregud vad mycket snö det är ute! var ute och gick tidigare idag och självklart var jag mer ute i snöhögarna med Mi och Kira än vad jag gick på trottoaren. Jag må snart vara 18 år gammal men jag känner mig som en 10-åring när snön kommer. Tänkte faktiskt försöka få med Mikkiz bort till himlabacken en dag i veckan och åka lite pulka och bob!:D om jag inte har alltför mycket att göra det vill säga, har ju som sagt 2 prov och 2 muntliga redovisningar/prov. 
Just nu och kollar på Pippi Långstrump med lillasyster Mi samtidigt som jag försöker få klart det sista på historian. Ska snart gå in i duschen och ha en lite mini spa kväll med ansiktsmask, måla naglarna och noppra ögonbrynen:) men nu ska göra klart det sista så jag kan släppa det sen.
Hörs senare!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0