halsen vill demonstrera, halsen har fått nog!

För varje andetag innåt börjar jag hosta, för varje host blir jag bara torrare och torrare i halsen, desto mer jag hostar desto torrare och ondare gör det. Kan inte förstå varför denna dåliga cirkeln skulle välja att stanna hos mig. På fredag ska vi ju till Boda borg!
är inte halsen normal tills dess får jag kanske inte följa med:(
för det är väll ingen som vill ha en med en som hostar hela tiden och tårar rinner då luften tar slut.. som om det hjälper min hals att ögonen rinner? Nej usch och fy för denna knepiga förkylning eller vad man ska kalla det? för jag är inte tät eller något i näsan utan allt sitter i halsen. Aldrig varit med om något så knepigt förut, har ni det?
Nu ska jag göra mig iordning för kvällen och lägga mig si soffan invirad i min morgonrock och en mysig filt med en kopp varmt té. 

p.s. var på stan med lillebror idag, han shoppade lite och jag var smakråd. Snäll som jag är köpte jag en utav tröjorna til han, som en liten försenad alla hjärtansdag present medans lillasyster fick nöja sig med en kram och en inbakad fläta^^ ska köpa något till henne tills jag åker hem på fredag:) 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0