I express me and my anger!

Känns som om att jag ligger på botten av en pool med allt vatten som är fullt av massa jobbiga tankar och negativ energi. Allt går verkligen piss känner jag, en sådan här dålig kväll eller känsla överhuvudtaget var det länge sedan jag hade. Var i branäs igår till idag och det var väll helt ok. Men tillbaka till skolan och verkligheten.

Jag trodde att när man gick på gymnasium var man tillräckligt gammal för at veta vad eget ansvar och eget initativ va och dessutom använde det! Jag vet inte hur länge till som jag kommer att kunna orka behärska mig runt. Känns som om att jag vilken dag som helst kommer jag att explodera av ilska. Ja, jag håller inne en hel del ilska och aggritioner då jag inte tycker om att skälla på folk, får sådana skuldkänslor efteråt. Vill inte såra någon. Men om dem som man inet vill såra sårar en själv vad gör jag deå? ska jag ta det med en klackspark och tänka att det är snart över Elin ta några djupa andetag och räkna till 10 så klarar du det.
"Du är påväg att bli utmattad Elin!" Tycker du att det är värt att du utsätter dig själv för sådan stress/press för att sluta med att du fått en hjärtinfarkt innan din 18-årsdag?" Vill du riskera din hälsa för det där lilla?"
Om det inte är "det där lilla" för mig då? Om det är detta som jag sett fram emot sedan jag gick ut 9:an? om det är detta som allt går ut på? ska jag verkligen misslyckas och strunta i det? Det som jag kämpat för sedan 6 månader tillbaka? Nej! Det vore som att misslyckas med hela meningen med min utbildning?!
To fail is not an option for me!
Over and out,

P.s Är säkert stavfel i denna text men när klockan är 22.00 på kvällen och jag är trött och sur orkar jag inte ens bry mig om att läsa igenom den. Mycket känslor som vill ut på samma gång.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0