Borta bra men hemma bäst?

Eller tvärtom, beror på lite vem man frågar.
Är hemma i Forshaga denna helgen, har inte varit hemma på länge så tänkte att det är väl dags att åka hem och hälsa på lite grann. Inte för att det lär bli så mycket umgås med familjen ändå.. pappa och Zäta drar snart iväg till Åmål och kommer hem ikväll. Jag,mamma och Mi ska åka in till M&M eftersom att jag (klanten) glömmde mina
P-Piller. Efter det är det plugg som gäller på hög nivå! Har 2 prov och 2 muntliga redovisningar nästa vecka. Känner pressen och stressen börjar krypa fram i kroppen. Men jag kan oftast mer än vad jag tror att jag kan och behöver egentligen inte stressa upp mig, men detta med att stå och redovisa inför en helklass är verkligen så jäkla jobbigt... även då jag har börjat vänja mig då vi gör det minst 1 gång i veckan typ. Men ändå, lika läskigt och nervöst varje gång.
Men nu ska jag borsta tänderna och klä på mig och börja plugga lite smått innan vi ska åka.

p.s. blev inge Boda Borg för mig igår:( har feber och en trasig hals känns det som..borde egentligen ligga nerbäddad i sängen med en kopp varm té och mysa med film men tyvärr har jag ingen tid för det.
Ha en riktigt härlig lördag allihopa i detta tråkiga snöoväder.



Min härliga morgon outfit idag:)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0