-

Dålig uppdatering jo tack jag vet.
Har inte hänt så mycket mer än att jag snart är klar med matten och då blir det måndag förmiddag ledig till att sova ut och bara slappa för att sedan på eftermiddagen ha Psykologi:)(Y)
Imorgon blir det hockey med Mikkiz, det gillar vi!
Men nu ska jag gå och lägga mig, lillasyster är trött och vill sova:) ja vi delar säng... så tråkigt att sova ensam i sängen och dessutom ätr jag rädd att det ska komma spindlar på väggen men som tur är har jag en snäll (ibland) lillasyster som lägger sig längst in!(Y) tack för det.
Men nu blir det att leta reda på tabletterna som ska tas innan klockan blir mycket och jag glömmer dem^^
Ha det bra!
Pussss


Soon I might be closer to you my friend, maybe we will become neighbours. Wouldn´t that be fun?!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0