Why me????!

Jag som verkligen älskade att vi skulle flytta till herrhagen.. nu är jag inte lika glad längre. Satt vid köksbordet förut och surfade på datorn. Så tittade jag ut genom fönstret helt randomly.. tror ni inte att en gubbe mittemot oss vrider på persienerna, drar fram och dammsugarn och damsuger. NAKEN???!!  Jag trodde jag skulle dö! Jag har fått men för livet! mardrömmar kommer att följa mig varje natt i minst en vecka! Kul, nu vet jag att en av mina grannar mittemot är nudist. Kul,kul, jättekul!

Usch! mina måltider kommer i fortsättningen att ätas i vardagsrummet!!

Nu ska jag försöka hitta kläder som jag ska ha på mig imorgon. Kanske att jag skänker gubben en säck med kläder!

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0