Världen är i chock!!

Elin Persson, släktens största shop o´holic har varit ute på både stan och bergvik UTAN att komma hem med så mycket som om en enda kasse! Det enda som jag köpte var mat! helt sjukt! Eller ah Linn fick betala maten eftersom att min plånbok var mystikskt försvunnen imorse!? men återfanns på eftermiddagen i pappas bil! Så egentligen så kunde jag ju inte köpa något.. mer än på Gina Tricot då, där jag har ett presentkort som jag fortfarande inte handlat för. Hittar ju inget som faller mig i smaken heller! Hoppas på att vårkläderna är fina!
Men för att komma tillbaka till mitt shoppingbeghär... Alla mina nära och kära vet att jag ALLTID kommer hem med en kasse. Vart jag än varit. Så ja.. det var min tråkiga shopping idag. Inga bilder blir det heller.. uuh vilken tråkig blogg va?

Nu ska jag värma på min andra middag för dagen.. Biffar i brunsås med makaroner! mums.
Imorgon kommer att vara en gladare dag!

Later!


inte ett enda plagg! skandal!

P.s. Tack Linn för en super härlig dag! Ska göras om snarast! :) ♥ 


♥♥♥

Linn

tack själv!!! :D <3

2010-12-28 | 21:12:01 | http://photomusic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0