Tant!

Jaa, idag har det varit ganska lugnt med kunder. Vilket nog var tur så vi hann förbereda allt inför morgondagen:) Då startar Rean;) redan kl 07.00 startar den. Dock så kommer antagligen inte jag att vara där då, ska nämligen till skolan kl 09.00 för att göra ett prov. Sedan åker jag dit direkt efter det. Blir en lång, men riktigt fartfylld dag. Hoppas vi på iaf!

Nu idag ska jag förbereda lite med kläder, fusklapp o.s.v. Försöka fixa lite på rummet med. Fast det lär bli lite svårt, har ont i ryggen igen. Skit! Finns det någon som vill sälja en till mig kanske? är så trött på min egna.
Kan inte sitte, stå eller ligga ner. Höll på att smälla av på praktiken.. fast det som är lite roligt är att istället för att åma mig och gud vet allt, så blir jag sur! Jag kan sitta och svära över ryggen. Som om det hjälper egentligen? Jaja, hoppas på att det blir bättre till imorn. Annars är det nog bara att ringa farbror doktorn igen. Därav min rubrik idag också, är precis som en stel gammal tant. Som måste hålla handen på ryggen när jag ska sätta mig ner eller resa mig upp.. HAHA!  

Men nu ska jag som sagt börja med dagens sysslor. Så jag kommer i säng i tid idag:)


♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0