Nu ska telefonen nixas innan jag...

... Får spasmer!!!
 
Somnade inte för ens efetr kl 3 inatt! jag kände hur ångestsen kom upp.. antagligen skulle jag sova bort halva denna dagen! hemskt. Fast det behöver man inte oroa sig för, telefonförsäljarna är så goa och rara och ringer och väcker en vid halv 11!! Varenda jääävla morgon! Nu ska jag se till så att mamma nixar telefon helvetet! Vi svarar ju ändå inte? köper något gör vi inte heller, så what´s the point med att låta dem kunna ringa hit och störa? Ingen point alls är det! 
Efter det så ringde pappa pch frågade om jag kunde ta med Mi på stan idag också och det kunde jag såklart! Frågan är.. eftersom att Zäta låg och sov, eller ah nu är han uppe efter att jag väckt honom. Om jag ska ta stan med syster idag, så hon får leta kläder i lugn och ro... och sedan så tar jag stan med Zäta imorogn? Låter inte det bra? :) så slipepr dem sitta och klaga på att jag vill inte vara här, och öööh vad tråkigt det är och blabla. Bättre att tackla dem en i taget ;) så får de gå in i vilka affärer de vill, utan en massa klag och tjafs från ett tredje syskon. Jag själv får allt se till att hålla ut! ska väl inte vara så jobbigt? har ju bara varit på stan varje dag den här veckan då? Det är ju lugnt. Vila får man göra i graven.
 
Nu ska jag försöka masa mig upp ur sängen för att äta lite frukost.  

Man kan ju inget annat är smälta lite när man ser sådana här bidder!
foto:google

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0