Nattuggla!

Jag kan inte sova! inte för att jag försökt speciellt heller.. tror det beror på att Kira inte är hemma. Hon är hos pappa inatt, med Zäta och Mi och så är även Tayzon. Först tyckte jag att det skulle bli skönt.. men nu saknar jag henne faktiskt. Ahja, får väl sätta på en p3 dokumentär så att jag kan somna. Förhoppningsvis. Tänkte jag skulle göra mig någorlunda iordning imorgon när jag ska gå på stan med stora lillebror. Annars kanske han skäms över syrran;) haha.
Nyårs kläder är vi båda på jakt efter. Eller ah jag har ju nästan bestämt vad jag ska ha på mig.. bara lite små detaljer kvar. Är lite orolog över att det blir för propert.. menmen man ska ju som sagt välja kläder som man trivs i! Så om jag inte trivs i en tajt klänning med brösten upp pushade till hakan, så har jag inte det på mig. Punkt slut! Hahah få in lite allvar i detta så annars övertrötta onödiga töntiga inlägg.

Som sagt p3 dokumentär var det ja! får se vilken jag väljer ikväll. Igår var det om något åsneläger som inte alls hade några åsnor, eller jo det hade dem men de fick inte rida på dem eller sköta om dem som det stod i annonsen. Utan de blev sexuellt utnyttjade av både en man och flera kvinnnor. Hemskt!

Det får nog bli att lyssna på "Cats Falck" en reporter som försvinner spårlöst tillsammans med en vännina efter en middag ute. 6 månader senare hittar dem deras bil på botten på Norra hammarby hamnen i Stockholm. Var det en olyckshändelse eller var det mord?
Ja nu ska jag ta reda på det! 


Godnatt!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0