Monday,..

Måndag idag, helgen är över. En helt vanlig måndag för mig, fast för Linn är det inte vilken måndag som helst. För det är hennes 18-årsdags måndag idag! Jättemycket grattis till dig Linn! Hoppas du får en superbra dag, även fast du har praktik till sent ikväll:) ♥

foto: google

Själv är man snart klar med dagens utstyrsel. Dock är det ju 45 min kvar tills jag ska gå.. så funderar på att stryka vardagsrums gardinerna. Hann ju inte med dem igår, dels för att vi trodde att vi inte hade en stång dit och sen för att klockan blev sent och vi var trötta efter allt slit i huset.

SÅ nu blr det att plocka fram strykbrädan och strykjärnet! :)

Later!

♥♥♥




Linn

åh!!! tack så mkt än en gång Elin du är den bästa av Elinarna som jag känner! :D <3

2010-12-13 | 18:07:58 | http://photomusic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0