Lite tidiga julklappar!

Ååååh vad jag är som en liten unge.. julafton är precis lika roligt som när man var liten. Man är förväntansfull, massor av mat, paket, släkt och vänner. Riktigt mysigt är det. Alla filmer som är på tvn, alla traditioner som man egentligen är trött på men som ändå är roliga. Fast jag har ju som sagt redan haft lite mini-jul redan:) har ju fått lite paket redan, ett ifrån Vicky och ett ifrån "Chefen" även kallar Rebecka. Så nu tänkte jag lägga ut lite bilder på paketen.


Vicky´s present! :)


Rebecka´s present




Nu ska jag fortsätta kolla på "En prinsessas dagbok 2" med lillasyster. I väntan på mat.. Burger King kör vi på idag! :) MUMS!

♥♥♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0