Last night!

Vilken fantastisk kväll! Hade så jäkla kul, vet inte om det berodde på min övertrötthet eller om det var så att det var jullov och jag var överlycklig för det?.. xd haha Men superkul hade jag!
Festen började redan på praktiken, det var inte bara jag och Rebecka och Kate där idag utan vi var lite fler. Mycket trevligt! Rebecka gav mig som sagt en julklapp, en mini plattång rosa dessutom! Jättefin. Eftersom att jag skulle ut på kvällen fixade hon mig iordning jättefint, lockar i håret smink och gud vet allt. Jättefin var jag! För en gångs skull kände jag mig riktigt fin! Inget skulle sätta stopp det det denna kväll! Och så höll det sig, ända tills vi skulle gå till torget. Vad ska man säga? det märks att killar är såååå långt efter i mognaden! Det var jag, Linn och Annelie som gick mo torget, (Sandra och Kim gick lite tidigare.)när vi var vid frost (en restaurang,krog och nattklubb) så mötte vi ett gäng killar, ca 5,6 st. De var ganska högljudda men inget vi stördes oss på. Förens de insåg att Frost var stängt och att de nu inte visste var dem skulle gå, en av dem skrek då plötsligt till, precis när vi paserade varandra att de kanske skulle ta och "Knulla några fula tjejer!!"  Jag är inte den som bryr mig så mycket om vad en halvfull kille säger jag bara låter det rinna av mig. Men igår, då jag kände mig finare och lyckligare än jag varit på länge så ska fan inte en halv full odräglig liten omgogen kille få sabotera det. Så jag öppnade munnen jag med! Fan heller att han ska få trycka ner mig, eller mina vänner en kväll som denna!! Vad jag exakt sa kommer jag inte ihåg, var något liknande "Nej men tjejer hörde ni vad otroligt rolig han var nu? Cool också ska vi skratta vi också eller? Och du förresten du var inte så snygg du heller så tyvärr, inte ens "fula" tjejer som oss vill ha dig! Good luck, ashole!"
Vet liksom inte vart allt kom ifrån, men kan tänka mig att de drinkar som jag druckit tidigare hade en liten roll i denna "teatern".

Nog om det! Kvällen var superbra ändå! :) Dock så tror jag att, bara för att jag fick gå hem igår, har jag dragit på mig en jäkla förkylning! Det kan även vara så att det är mamma som smittat mig!
Men nu ska jag sluta skriva, ser att det redan blivit en hel del mycket med text!

Later friends!

p.s. Bilder kommer senare, ska lägga in dem först bara! :)

♥♥♥

Rebecka

Tokfia där! Man får inte ta mer drinkar än att man kan försvara sig! dDu måste vara rädd om dig;-) Men kul att läsa att kvällen var lyckad och att du var nöjd med din styling!

Ha nu en riktigt God Jul!

Kram

2010-12-23 | 16:00:20 | http://www.blogg.sonjaochjag.se
Elin

Sv: haha nej jag vet, men kul hade jag och det var det som var viktigast! :)

God jul på dig!

Kram

2010-12-23 | 16:43:07 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0