Keep on going, never stop.

Efter att ha sett fram emot att komma bort från alla kartonger här hemma idag, blir jag naturligtvis sjuk?! Antingen så är det så att min kropp är lite sliten och trött efter helgens flytt och så eller så har jag fått magsjukan.. usch! Så för att inte ta några risker blir jag hemma idag. Hoppas på att det "bara" är min kropp som behöver vila. Så därför tänkte jag hinna med lite annat idag. T.ex. ändra designen på bloggen, vilket jag skulle gjort igår kväll/natt. Men eftersom allt krånglade sket jag i det. Så det får bli idag istället, sedan ska jag packa upp lite kartonger här hemma. Slipper mamma göra allt själv sen. Jag kommer ju inte hem förens vid 7 på kvällarna, känns kanske inte så kul att börja packa upp kartonger då.. så det ska fixas idag. Sedan ska jag även sova. Vilket antagligen inte lär hinnas med, som vanligt. Brukar ju ha väldigt svårt att bara sitta/ligga still för att kunna somna, speciellt på dagarna.


Men först ska jag försöka få något i magen.

Ha en trevlig måndag!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0