Getting ready!

Kira är färdig rastad, duschen är avklarad. Bara fixeringen kvar! Frukost får vi ta på stan! Efter att ha tagit min dos av hostmedicinen mådde jag inte så bra! Den ska tas efter maten.. inte innan! Usch vad hemskt!

Otur som man har fungerar inte uttaget i pappas badrum.. typiskt. Det enda stället där vi har en spegel! Så nu ska jag försöka platta håret utan en spegel. Skulle ju egentligen kört på lite lockigt idag, men nej! utan spegel inga lockar! haha

Bussen in till stan går om 40min! Bäst att skynda!


foto: google
Min frisyr idag, do you like it? I do! :D
Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0