Fin besök!

Blev väckt vid 11 av en jädra telefonförsäljare. Ni kan ju bara föreställa er min röst.. genom förkyld och slemmig i halsen. Han måste trott att jag var dragen eller nått, haha! Sen efter det ringde mormor för att kolla så att jag var vaken, för att istället för att hon skulle gå ut på promenad med sina vänninor tar hon promenaden hit till herrhagen. Sedan ska vi promenera ner till bibloteket. SKa även passa på att fylla på mitt busskort då! Eftersom att sms-funktionen inte fungerade igår. Vill inte riskera att inte få åka med i denna grönlandskylan!
Så nu är det bäst att jag klär på mig, äter frukost och fixar mig lite snabbt! :)

Kom ju på att jag hade ju visst bilder att visa från igår!! Fick ju mina julklappar ifrån Linn! :)

foto:jag
Dessa 2 söta sakerna fick jag!  En nallebjörn som det står kram på och badrosor som det luktar lavendel om! Tänkte jag skulle prova den första rosen redan ikväll! :)

Nu blir det frukost!

Later people!


♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0