En ny länk!

Tänkte att jag skulle lägga till en ny länk. Den nya länken idag är inte till någon än mindre än till butiken "Sonja&Jag" butiken där jag har min praktik. Ångrar inte för en sekund att jag valde att vara där. Anledningen till att jag länkar den är för att jag tycker att det är på tok för lite ungdomar därinne! Eftersom att de kläder som hänger i skyltfönstren kanske för det mesta tilltalar medelålders kvinnor så tänker jag nu avslöja för er alla att så är inte fallet. Utan hon har faktiskt riktigt fina kläder till oss ungdomar också! Som ger en riktigt fina kvinnliga linjer och former! Så kika absolut in. Antingen på bloggen, facebook eller in i butiken.
Mer än så tänker jag inte säga utan ni får titta själva!

LÄS BLOGGEN!!
www.blogg.sonjaochjag.se






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0