Det närmar sig!

Vet att det var länge sedan jag uppdaterade bloggen. Har haft fullt upp med annat, och inte haft riktigt ork med att plocka upp den heller. Men nu blir det ändring. Har fått min energi tillbaka, livet leker och jag är frisk! :) Kan inte bli bättre.

Imorgon går jag på jullov. Underbart. Detta firas med att jag först på förmiddagen får mina naglar gjorda och sedan blir det att gå ut och äta god mat på kvällen med Linn, Sandra, Anneli och Sandras pojkvän. Mycket trevligt!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva heller. Har inte hänt så mycket. Alla dagar har sett likadana ut typ. Inget kul som skett alls. Inte denna veckan iaf.

Julgranen ska kläs nu, återkommer senare med bilder och kanske ett lite roligare inlägg! :D


Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0