Christmas is over.

Ja, ännu en gång får jag be om ursäkt.. den dåliga uppdateringen beror på att jag legat däckad sedan julafton. Jäkla förkylning! Nu går det uppför iaf! Inget roligt har jag att berätta heller. Har legat och snorat och hostat framför TV:n i tre dagar. Som tur är har det varit massor av bra filmer! Tyvärr har jag inte heller några roliga bilder att visa. Inte ett enda foto har jag tagit. Har sett ut som ett spöke hela helgen.

Kan iaf berätta att det just nu i utematchen står 2-1 till Färjestad motståndet är Frölunda. Hoppas på en vinst såklart fast det verkar väldigt trögt på isen. Sitter hemma i fåtöljen hemma hos pappa. Ska sova här inatt. Helt ensam i 180 säng. KING SIZE! allt för mig själv. Och en hund kan jag tänka mig.
Men nu ska jag gå och bädda min gigantiska säng.
Imorgon är jag tillbaka med roliga inlägg och bilder! Tills dess..
Ha en trevlig söndagskväll!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0