CDON.COM

Kan inget annat säga än att jag just nu är överlycklig. Dels för att jag börjar känna mig lite trött! yey! Och för att jag äntligen har hittat säsong 1 &2 av "Mia & Klara". Tack vare Linns kompis Julia fann jag dem! Tvekade inte en sekund över att beställa dem! dyrt var det inte heller 150 kr för allt! :D Älskart! Så snacka om att jag kommer inviga det nya året med att köra maraton på dessa! Den som vill vara med är så hjärtligt välkommen! :D

Nu ska jag nog hitta en bra p3 dokumentär och sedan blir det att lägga sig i sängen och försöka sova. Hoppas det blir tifigare en 4 idag! :)


Tabitha aka Mia skäringer är min favorit!! :D
Godnatt.

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0