At Sonja & Jag

Sitter inne på praktiken och surfar lite. Har varit en otroligt lugn dag idag. Så därför har Rebecka fixat mitt hår, med den nya mini-plattången som jag av henne i julklapp! Världens bästa handledare, EVER!! :D Rosa är den också. Mycket tjejigt.
Så sen vid 7 ska jag träffa tjejorna och killen, nere vid MittiCity så ska vi vandra bort mot Mongolian där vi ska käka gott och mysa ikväll. Om det blir någon utgång får vi se. Vi tar kvällen lite som den kommer liksom.

Bilder på frisyren och sminket får ni antingen ikväll/inatt eller imorgon!
Nu blir det att fixa det sista innan vi stänger butiken för idag. Eller ah, det är ju cirkus 30 min kvar. Men ändå.

Ha en så trevlig onsdagskväll så hörs vi!


♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0