Vaken...

... Mamma ringde och väckte mig vid 11, så då gick det ju inte att somna om. Speciellt inte när man har en Tayzon som gnäller hela jävla tiden, Kira löper förstår ni. Hatar hanhundar, inte för att de riktiga killarna är så mycket mer att ha men ändå. De är iaf lättare att få bort om man inte vill ha dem, men en hanhund är fan efter som om att de vore honans fucking svans! Hela tiden dygnet runt! Fast vi löser ju problemet med att ha Kira i en bur, i början gillade jag inte att ha henne i bur men hon trivs jättebra därinne just nu eftersom att det är det enda stället som hon kan få äta ifred på utan att ha Tayzon´s jäkla juckande precis i facet! Ja han är inte direkt säker denna killen, han har inte en aning om vart han ska.. så han juckar tills han hittar rätt... vilket han inte gjort på 2 år än sålänge. Får se om det blir ett 3:e för han. Han börjar ju trots allt bli gammal nu.
Ahja nu fick reda på vilket helvete jag lever i just nu. Tur att det inte är långt kvarm, förhoppningsvis är det sista veckan nu. Hon höglöper ju nu och det gör de ju bara sista veckan. So please, please be over soon! Står ju inte ut med att försöka få han att fatta att dels så är inte Kira ett dugg intresserad av det där och sedan att han inte ska va på henne som en jäkla kåtbock. Än så länge ligger han här vid mig nu och skakar halvt om gnäller.. stackarn får ju ingen mat i magen.. Och att gå ut och gå med dom är helt omöjligt att göra ensam just nu. Försöka att ta dem en och en går ju, Kira följer så fint så men sen när det rä Tayzons tur kan du ju vara glad om du tar dig utanför gatukorsningen. Han drar åt helt fel håll. I sådana stunder önskar man att han är som han brukar.. drar framåt för att få gå först och leka "kung" ni vet.

Nej nu håller min mage på att äta upp mig inifrån för den är så hungrig! Och jag vill ju inte att den ska äta upp de reserver som jag äntligen skaffat mig!

Hörs senare!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0