slutet är nu nära!

Imorse när jag vaknade var jag inte ett dugg sugen på att åka och jobba.. inte för att jag är mer sugen nu menmen.. sista dagarna nu! Kämpa på! har inte så långa dagar heller men tillräckligt långa för att jag är på vippen till att inte vilja. Jobbar sammanlagt 10 timmar denna helg bara så det är helt ok. Fast kroppen är verkligen sliten nu, behöver semester, lediga dagar, lata dagar, härliga dagar! Lugna skulle jag också vilja ha men om det kommer att bli sådan mjukstart på min ledighet vet jag inte... får se vad som bjuds på när vi är ute och campar. Vi pker imorn direkt efter att jag slutat jobbet, nice! Så ikväll när jag kommer hem blir det att packa väskan! usch.. jag som är så dålig på att packa. Antingen har jag med mig alldeles för mycket eller så glömmer jag massor som jag velat haft med mig. Får se om mamma kan hjälp mig. Får nog göra en lista så jag inte glömmer något!

Nu blir det att packa iordning väskan som ska med till jobbet... just ja! måste ju baka nått till imorn också och bjuda på.. Känns inte som att jag kommer att ha tid med det. Får väl slänga ihop några muffins eller nått.

Hörs ikväll igen när jag kommit hem!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0