Shame on me!

Nu har det varit dåligt med uppdatering här igen! Nu är jag hemma över natten ska in till stan imorn för att hämta saker då broder fyller år på onsdag och jag börjar tidigt onsdag och torsdag sen ledig fredag och jobbar min sista helg! GÖÖÖÖTTT!!!
Sen hörde jag att mamma och Anci kanske skulle låna en husbil som vi skulle åka ut med i några dagar, kul! Hoppas jag att det blir av! har alltid undrat hur det är att åka i en husbil! Är det i som filmerna liksom? haha. har haft en väldigt ovanligt lugn helg nu på jobbet.. inte allför mycket kunder, har hunnit städa alla avdelningar. Fast ah. kan tänka mig att det inte kommer att vara så välstädat när de stänger ikväll. Wellwell har de något att göra imorgon.

Ikväll blir det nog inte så mycket mer än att slappa.. glömde ju min godispåse hos m&m som jag köpte igår när jag var ute och gick med Vicky i det tråkiga vädret!
Nu blir det att chilla med de andra, solen kom fram nu ser jag.. funderar på att sätta mig ute! Japp så får det bli.

Hörs mer imöra, eller ikväll. Vem vet?


p.s. Nej jag har inte hittat usb saken än.. ska dra en sista runda under soffan.. denna gång med hjälp av Kira! får se om vi hittar den!? xd






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0