phuuu...

Efter att klarat av mattelektionen som jag var så nervös för, vilket jag inte hade behövt vara. Vi var ju endast 7 pers? och inte alls en hel annan klass som jag trott först. Efter det så var det iväg på kalas hemma hos Mikkiz igen, fast idag var det Jonas som fyllde 18! Stort grattis till han. Skulle egentligen stannat kvar i stan hade jag planerat men sedan så visade det sig att mamma och de var inne i stan för att köpa ny hockyhjälm till Zäta så då åkte jag bil hem med dem. Skulle också även egentligen sett klart Twilight - Eclipse men så blev inte fallet. Det hanns inte med så nu ser jag nog klart den här hemma på vår dator ist. Fast först måste jag plugga lite matte.. har prov nästa vecka redan. Startade kursen idag. Lycka till! fast det gick ändå oväntat bra idag, kände mig nästan som vem som helst. har ju alltid annars så himla svårt för matte, kanske berodde det på att vi hade en annan lärare? superbra för övrigt! För att vi va så få elever? eller så kan jag väl om jag bara anstränger mig. Så måste det nog vara. Sen vill jag även passa på att gratta Mikkiz till att hennes körlektion gick alldeles superbra! Nu behöver du inte vara så nervös nästa gång, inte förens du har uppkörningen iaf! ;) Bara och vänta tills jag står där och skakar av nervositet. HAHA. Fast nu måste jag hjälpa syster som vill spela farmwille på min facebook? vet inte ens hur man gör, men det löser sig väl. Sen måste jag också även hinna in i duschen efetrsom att någon har fixat så att jag fått grädde i håret? hmm.. Känner någon sig skyldig kanske? Mikkiz typ?!

Nej måste skynda mig om jag nu ska hinna med allt innan det är dags för sängen..

Ett stort tack till Cristel och Polla som gav mig ett presentkort på Gina Tricot i efterskotts present också!

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0