Partyyy!

Hela dagen har gått åt till att fixa sig.. haha! inte för att jag är så pedantisk.. eller jo! Men jag vaknade ju så sent? sov över 10 timmar inatt. Bra de! men ändå har fått fara runt som ett ägg både hemma i huset för att leta efter saker som jag möjligtvis kan behöva ha med mig. Sen blev det att åka in till stan och fixa sig. Just nu sitter jag hemma at Mikkiz place och väntar medans hon fixar sig, är lite smakråd och så:) Mycket enklare att tala om för andra vad de borde ha och shit, men när det kommer till en själv är det besluts ångest i max! Fast jag lider seriöst av den sjukdomen.. är hemskt! Men allt löser sig i slutändan. Fast gillar oftast när det är lite stressigt för då blir det snyggt och så har man inte tid att hinna granska det. Haha, det betyder att jag inte behöver byta kläder 10ggr innan jag kanske har bestämt mig. Fler än jag som är likadan? Är så här när det kommer till kläder till skolan. Därför provar jag allt dagen innan och så får det bli det! haha.
Nej nu ska jag fortsätta läsa alla andras bloggar innan vi drar. Bilen kommer vid 17.00 så det är snart det.
Ses i dimman min kära vänner!
P.s. Haha märker nu när jag läser igenom det hela hur osammanhängt allt blev.. bara för att jag har huvudet på annat ställe kanske? haha. Anyway ni får ta det som det är.
pusssss.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0