Neeje!

Nu tar jag natten innan jag failar sönder mer.. eller vad säger du Mikkiz? haha xd (intern humor!)
Kan inte svenska, kan inte engelska, kan absolut inte min egna ålder och vilken klass jag ska börja? Och nej jag ska inte börja om på nytt för er som undrar... glömmer bara att man varje år flyttas upp en årskurs! kan ni förstå varför det ska vara på detta vis? Så nej nu kör vi på natten!

P.s. Har faktiskt inte kollat efter den där sladden än.. jag vet ännu ett fail på mig, hmmm..menmen nu blir det att fixa kvällsritualerna och sedan krypa ner och läsa min bok. Som jag inte heller börjat läsa än som jag sagt att jag ska! Skärpning är ett krav nu! Snart börjar skolan, då kan man inte hålla på och faila på detta vis?! HAHA 

Godnatt mina söta läsare!
♥♥♥



mikkiz

hahahaha, ah gå å lägg dig innan du glömmer nåe mer! :o ses imorn, haha <3

2010-08-20 | 23:48:04 | http://mikkpikk.blogg.se/
Elin

Haha ja, jag glömde inget mer, vad jag vet! :D <3

2010-08-21 | 15:55:30 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0