natten

Klockan är mycket och jag borde egentligen sova. Har försökt länge nu... är ju super trött egentlgien efter att inte kunnat sova ordentligt i husbilen. Minsta lilla rörelse och hela bilen gungade som vi var på en båt, en viss persons skrik i drömmarna gjorde ju inte saken bättre.. jisses skriker och pratar värre än mig och mina syskon på nätterna. Menmen har ju några dagar kvar här nu innan skolan, ska försöka att inte vända alltförmycket på dygnen. Fast det är ju rätt kört nu då.. heh. Ahja loggade iaf in på msn igen så nu får det bli att chatta lite till tills jag blir trött igen:)

love.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0