morn morn.

Vaknade egentligen för typ en timme sen.. var tvungen att gå och kissa. Hatar att jag alltid ska vakna tidigt bara för att kissa och sen inte kunna somna om. Och ja jag kissar innan jag går och lägger mig..men har man druckit en liter juice innan man ska sova så blir det så.. Tycker inte om att dricka kolsyrat så pappa fick köpa juice till mig ist:) Igår blev det att kolla CSI NY och sen somnade jag, eller ah jag somnade nog under programmets gång. Precis som pappa. Idag skulle det bli fint väder sa Karin på jobbet.. förlåt Karin men det är nog mitt fel att det är dåligt, alltid så när jag är ledig. Told ya! Ingen som verkar koppla sammanhanget mellan det dåliga vädret och mina lediga dagar? eller ah nu har de börjat inse att jag har kanske rätt ändå? hah.
Än så länge är det bara jag och lillasyster uppe, den andre sover.. han bara sover och sover... är det något typsikt killar i 15-års åldern eller? för jag minns inte när jag sov länge sist? eller inte att jag gjorde det när jag var yngre heller.
Just ja! skrev ju att jag och Kira skulle leta usb-grej igår ju.. hmm, det gick sådär. Eller det gick inte alls kan man säga. För jag glömde bort att leta, heh. Hoppsan. Men ska göra det nu på en gång!

En sådan är det som är borta:( Om ni sett den ring *02188560* hittelön utlovas

NOOOOOOOOT! haha ska hitta den själv, så då blir ju den icke existerande hittelönen min! Mohaha   
Käka frulle och fixa sig nästa!

Hörs!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0