Mini- semestern är nu..

över!
Eller ah inte för att jag ska tillbaka till jobbet något mer men ändå. Det var kanske inte riktigt som tänkt när det kommer till vädret, fast vi hade kul ändå. Spelade golf, fotbollsgolf och tog även mitt första dopp för iår! Spelade även andra spel som fia med knuff, hotello m.m. Tv hade vi ofc för de stunder då det regnade eller helt enkelt var för kallt och blåsigt ute. I övrigt hade jag det jätteskönt, en bra start på min lediga tid nu innan gymnasiet börjar för sista gången! Kan inte förstå att jag tar studenten?! shit. Fast nu var det ju inte det som jag skulle prata (läs skriva om) Utan mer om vad som skedde borta på duseudde camping. Ligger ju trots allt inte allt för långt hemifrån, Säffle. Är runt 5,6 mil dit alldeles perfekt för en kort tripping. Var faktiskt en väldigt mysig camping med många aktiviteter för barn i yngre ålder då, men även många fina badställen. Fanns ju såklart även aktiviteter för oss äldre också, fast inte som var så roliga att göra när vädret var så tråkigt. Dit kommer jag defenitivt åka fler gånger. Kanske inte just för att campa men iaf bada och äta deras otroligt goda mjukglass!! den var verkligen supergod!

Men nu väntar käket. Får höras senare.



En överblick på hur det ser ut, en solig dag.. lika fint utan solen men lite tråkigt.

Bara så typiskt att när jag är ledig så regnar det.. JÄMT!


UPDATE!: HÄR KOMMER DE EFTERLÄNGTADE BILDERNA!



Vi ångrade oss lite så vrf inte lyfta allt och gå en bit med det?... Jag skrattade så jag höll på och dö! Annci med som ni ser på bilden.


Provade att göra min första "fiskbene-fläta" gick helt ok.


Vi spelade mini golf.


Jag och Mi spelade även fotbollsgolf. Riktigt kul!


vi hade fint besök.. :)


 Lite mer besök:)


Avslutar med den första bilden som jag tog, japp.. Vi körde fast. HAHA! men allt fixade sig när en trevlig tysk hjälpte oss loss!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0