Lugn dag.

Idag har det varit en skön ocgh lugn dag, precis som ens lediga dagar ska vara:) för nu har jag två veckor kvar på jobbet, eller ah 11 jobbdagar och 3 lediga dagar. Har hört lite rykten eller vad man ska kalla det om att jag ska vara kvar längre.. men vet inte, det märks. Lite sommarlov vill jag ju ha fast lite mer cash gör ju inget heller:)
Ska alldels strax sätta mig vid tvn, har inte suttit där än idag, bara datorn och sedan städat rummet. Varit ute så mycket som möjligt också när solen tittat fram.
Imorn är det jobb igen, back to reality. Börjar 12 och slutar 18 så det blir en härlig start för sen på tisdagen är jag ju ledig!^^ men sen är det jobb ända fram tills veckan därpå.. kommer inte ihåg om det var till på onsdag eller om det var tisdag? kanske torsdag? haha ärligt så har jag noll koll. Tack gode gud att det finns kalendrar som man kan skriva i! haha

Mamma frågade mig förut när vi hängde tvätt vad jag ska göra med alla pengar som jag får.. hmm, det mesta ska jag ju spara till senare då jag ska flytta hemifrån, ta körkort och sånt. För de pengarna som jag inte lägger undan har jag faktiskt skrivit på en lapp vad jag ska göra med. Undra vad mycket som blir kvar efter jag inköpt allt på den "Behöver" listan ^^ Endel saker tänkte jag att jag skulle önska mig i julklapp... jag vet lite tidigt att tänka på det nu men ändå.. lika bra! Så slipper man stressa med att komma på något senare.
Lite av det som står på min lista är:
- En natt på selma spa, med massage och allt sånt skönt.
- tatueringar (kanske önska i julklapp?)
- Piercing (näsa,öronen, läppen? fortfarande i valet och kvalet om jag skulle passa i en ring, plupp vägrar jag ha längre än läketiden!!)
- Lite kläder.. såklart!
- Mini laptop
- Ny väska till datorn
- kamera
m.m.
m.m.

haha snacka om att mina pengar kommer gå åt xd Ahja man lever ju bara en gång. Men som sagt jag får ju min lön i två omgångar nu sen jag slutat. Först i augusti och sen även i september. Känns skönt. Sen kommer ju även studiebidraget i sept. Härligt härligt!
Nej nu måste jag gå och sätta på mig mina glasögon innan jag sätter mig vid tvn känner jag.. dumma ögon som ger mig huvudvärk, dumma nya glasögon som bara är snygga men jobbiga att ha på sig xd

Hörs senare!




Jag, Mikkiz, Jonas

(Kopierade ifrån FB.. har ju inga nya bilder så tog denna då jag och Mikkiz var i Norge på Andreas konfirmation.)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0