lucky friday!

fast det är fredag den 13:e idag har jag haft en bra dag med mycket lite otur! ingen alls än så länge.. *peppar peppar ta i trä!* Pappa och Zäta skulle in till stan för att köpa ny hockey-klubba til han så då passade jag på att köpa min nya puderborste. Perfekt. Hittade även ett skitläckert nagellack för 9.50 som jag ångrar nu att jag inte köpte så det ska jag göra imorn! Nu ska jag göra det som jag skulle göra förut. Städa och käka middag.. för andra gången idag. Äter ta mig fan hela tin! Men det är bra, behöver min kropp! Ska ju btw börja träna på Njoy har jag tänkt mig nu efter sommaren. Får se om jag får med mig Malin:) vi pratade ju på det innan sommaren men då kändes det ju ganska onödigt eftersom att båda skulle jobba och vara på olika håll. Så nu i slutet på augusti kör vi igång! hoppas jag på!

Hörs later!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0