Kvällen

Framme i Karlstad, eller ah har vart här nu i några timmar. Har iaf hunnit med att tala om de senaste som hänt i mitt livför m&m, ätit ostkex som jag tycker ska vara hårfa om de heter kex inte mjuka som ja.. jag vet inte.. mjuka helt enkelt. Med vitlöks philadelphia på, glömde jag skriva. Kvällen är nu kommen och jag är helt slut. Vet inte om det är för att min väska var tung eller om det var att jag varit extra lat i helgen och hade fullt upp på jobbet som vanligt. Har ju startat hava rea-priset nu.. jäklar vad folk sliter och drar och slänger kläder högt och lågt. Provhytterna vill jag inte inte ens tänka på .. usch rena mardrömmen. Men det är kul när det är fullt ös! mer och göra då. Nu ska jag lägga mig och läsa lite i min bok. Påtal om bok, mamma köpte ju en bok till mig som jag har velat haft nu i ett år typ xd menmen det är iaf den boken som Sofi Fahrman skrivet, har ingen riktigt koll på hur hon stavas men boken... som jag naturligtvis just nu glömde namnet på? Typiskt! ah iaf den ska jag börja läsa efter den som jag håller på och läser nu "Jag går bara ut en stund".



Update: Elsas mode heter den ju! ;D

Och den boken som jaga läser just nu..


Har inte kommit så längt än så att jag kan förklara handlingen på ett bra och rättvist sätt, men imorn kanske jag kan göra det. Får se hur många sidor jag hinner läsa innan jag slocknar. Men nu blir det att göra alla kvällsrutiner sen hoppa marsh i säng.

Godnatt, sov så gott!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0