Kvällen.

Nu har jag kommit hem från hockeyn, jag har ätit mat och jag ska nu göra kvällsrutinerna och sedan blir det sängen. Känner att mitt huvud är inte riktigt i form efter allt sittande vid datorn idag, utan glasögon dessutom! samma sak igår. Inte okej!
Imorgon är det upp till skolan igen, och så börjar även tillvalen imorn.. uuuuh, jag verkligen bävar inför matten. Fast har ju Linn med så det ska nog gå så bra så. Påtal om Linn så ska vi också till Victoria för att antagligen ta bort franskan.. känner att det inte riktigt ska bli så kul med det igen som jag trott. Så vi satsar på de andra 3 kurserna som jag har som tillval. Matte B, Engelska C, Psykologi B. Ska kolla när svenska C kursen är så kanske jag förhoppningsvis kan hoppa in i den. Fast å andra sidan kan det vara skönt att ha måndag eftermiddag ledig hela sista året. Får tänka på det.  

Men nu blir det att borsta tänder och tvätta ansiktet.

Godnatt.

♥♥♥

UPDATE: Glömde ju tala om att  FIF (Forshaga)vann matchen mot KHC (Kristinehamn) med 3-2! ;D
GRATTIS!
Nästa helg spelar vi lika bra grabbar och tjejer! Då möter vi Skåre BK.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0