KUL!.. NOT

När vi äntligen fixat trådlöst internet till min dator.. ja då pajar den! ge fan i mina saker! nästa dator som jag skaffar blir det fan imej hänglås på! Jag kan inte förstå hur saker kan bli sega, stanna och tillslut inte gör något.. när jag inte inte ens är hemma och sitter vid den? helt otroligt va? antingen så har jag ett ont spöke som förstör för mig. Eller! så är det kanske någon utav mina syskon som lånar datorn? hmmm.. tror mer på det sista! jaja för att få ur lite aggritioner på rätt sätt ska jag gå ut på en powerwalk as usual. Mycket bättre och nyttigare än att sitta inne och skälla på syskon och pappa.

Hörs sen!


= SKRÄP!!





en sån kanske jag skulle köpa mig? får se vad det blir när lönen kommit. :)


Update: lite försent för en powerwalk ser jag nu när jag tittar på klockan.. ska upp imorn igen. Bussen går redan vid 09:35 vilket betyder att jag har nästan 1h dötid därborta i stan! kul. Nej.

Går och lägger mig ist. Godnatt!


p.s. Bilder ifrån google.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0