jag har funnit rätt..

..tror jag. Satt och kikade runt lite nu på olika högskolor som kan vara av intresse sen efter gymnasiet. Satt och gjorde ett test på msn sidan och så sa dem ett svar som jag redan visste att det skulle bli, men då hittade jag iaf den perfekta skolan! verkar helt underbar, även om boendet kanske inte var toppen med tanke på hyrorna men man måste ju inte bo på just elevhemmet. Kan ju bo i en egen lägenhet i närheten av skolan. Iaf så ligger skolan i Värnamo, i Småland alltså. Åh vad jag blev helt taggad på att åka dit och besöka skolan. Ska boka tid med Viktoria på en gång så att vi kan prata igenom detta ordetligt. Har ju även funderat på Örebro universitet. Får se vilket det blir. Nu ska jag gå och lägga mig och drömma massa härliga drömmar om detta!

Godnatt!



(bild ifrån google)

(bild ifrån deras hemsida---->http://varnamo.fhsk.se/hem.html)

Åh vad taggad jag blir!!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0